Wednesday, December 27, 2006

Burgerkinean afaltzen dute kloiek





Zinemara gindoazen Tuteran, eta denboraz justu genbiltzala Burgerkinean zeozer irenstea erabaki genuen. Jendetza, hilarak, presaka, estresa, janari pilo merkea eta zaporerik gabeko haragia. Ah, eta kriston ketxup usaina. Espaziodenborako estasi amerikarra Nafarroako erriberan.
Kaloria, kolesterol eta behi hormona menua iresten ari nintzela, kristalaz bestaldeko Macautorako (Burgerkinauto?) auto hilaran erreparatu dut nahitanahiez. Hamarretik bederatzi kasutan auto berri-merke xamarra deportibo itxurarekin, barruan bikote gaztea, moderno ta itxura zainduta, mutila gidari eta neska kopilotu.
Harridura marka. Kloiak hemen dira? Denok ahal gara berdintsuak? Hala gaur egungo gazteen gauza da? Gazte populazio berezia agian? Aspaldi peutsatu izan dut giza jokaera kuantifikatua dagoela (pentsamolde bera janzkera bera eta bizimodu berari lotua doa), baina holako homogeneitate basatiak aztoratu egiten nau. 20 urte nituela asteburuak ordenagailuan eta irakurtzen ematen nituen. Agian ni naiz alien antzekoa, admititzen dut. Baina homogeneitate basati honek harritu egin nau, aizu!

No comments: